تو را من چشم در راهم...

خرید بک لینک
ساعت دو و چهل و پنج دقیقه

به وقت دلتنگی....

دلم براش تنگ شده....

خیلی خیلی زیاد دلم براش تنگ شده....

شاید راسته که....

برات فرقی نمی کنه؟

واقعا بی تفاوتی؟....

خب حق داری.... من برای تو خیلی کمم....

تو را من چشم در راهم......

ما را در سایت تو را من چشم در راهم... دنبال می‌کنید

برچسب: دلتنگی,دلتنگی شعر,دلتنگی های عاشقانه,دلتنگی به انگلیسی,دلتنگی چیست,دلتنگی های عاشقانه فیلم,دلتنگی ها,دلتنگی های آدمی,دلتنگی نوید زردی,دلتنگی یعنی, نویسنده: بازدید: 8 تاريخ: جمعه 16 مهر 1395 ساعت: 8:11

بعد مدت ها بالاخره با هم حرف زدیم.خیلی خوشحال بودم که بالاخره جوابم رو داد! در مورد تاثیر خانواده و کوه و طبیعت گفت و من هم حرف هاش رو تایید کردم.در مورد اینکه چقدر خویشاوندی مهمه و گفت قدرت خویشاوندی رو توی ذهنم نگه دارم.اما...نمی دونم چرا تا بهش می گم خیلی دوستش دارم و دلم براش تنگ شده دیگه جوابمو نمی ده! نمی دونم باید چیکار کنم تا ای کار رو دیگه نکنه.خیلی دلم براش تنگ شده بود.... خیلی!آخه چرا یه ذره به این فکر نمی کنهکه من بدون اون نمی تونم زندگی کنم؟ تو را من چشم در راهم......

ما را در سایت تو را من چشم در راهم... دنبال می‌کنید

برچسب: حرف زدیم جنگ شد, نویسنده: بازدید: 9 تاريخ: يکشنبه 11 مهر 1395 ساعت: 3:17

خیلی خیلی خیلی دلم گرفته.... نمی دونم الان چه حسی دارم و باید چیکار کنم. تازه خیلی هم دلم برای عشقم تنگ شده! دلم می خواست الان باهاش حرف بزنم. ولی انگار اینکه باهم نحرفیم .... نمی دونم! شب و روزم شده غصه خوردن و آهنگ های نیکــــپِی رو گوش دادن! یه چیزی از من یادتون باشه: کسی که دوازده شب به بعد، تنها، وقتی داره بارون هم میباره آهنگ های نیـــک پــــی رو گوش بده، دیگه چیزی برای از دست دادن نداره! پ.ن: دیدم عشقم با زن سابقش عکس گرفته... اشکال نداره، طلاق گرفته که، احتمالا دوست اجتماعی هستن فقط. تو را من چشم در راهم......

ما را در سایت تو را من چشم در راهم... دنبال می‌کنید

برچسب: چیزی برای از دست دادن ندارم,چیزی برای ازدست دادن نیست,چیزی برای از دست دادن ندارد,چیزی واسه از دست دادن ندارم,وقتی چیزی برای از دست دادن نداری,من چیزی برای از دست دادن ندارم,دیگه چیزی برای از دست دادن ندارم,فیلم چیزی برای از دست دادن نیست, نویسنده: بازدید: 12 تاريخ: يکشنبه 11 مهر 1395 ساعت: 3:16

وقتی اسمم رو صدا می کنه

دلم می خواد پر بگیرم تا آسمون.....

تو را من چشم در راهم......

ما را در سایت تو را من چشم در راهم... دنبال می‌کنید

برچسب: اسم منى,اسم منال,اسم من اسماء السيف,اسم منار,اسم منصور,اسم منير,اسم منال مزخرف,اسم مناسب برای مغازه,اسم من ثلاث حروف,اسم منى في بيت شعر, نویسنده: بازدید: 7 تاريخ: يکشنبه 11 مهر 1395 ساعت: 3:16

دلم خیلی گرفتهبا اینکه کاملا مشخصه همه چیز داره به سمت بهبودی پیش می ره!ولی همیشه یه چیزی هست که تو شرایط سختی که داره رو به بهبودی پیش می ره ته دلت رو خالی می کنه!نمی دونمشاید باید بهش عادت کنم و باهاش کنار بیام!اما خب سختهچون حسی که این روزا دارم به جای اینکه حس خوبی باشه و آرومم کنهپر از سردرگمی و بلاتکلیفیه!حسی که نمی خوام داشته باشم ولی هست و این داره عذابم می ده.... تو را من چشم در راهم......

ما را در سایت تو را من چشم در راهم... دنبال می‌کنید

برچسب: حسين الجسمي,حساب الحمل,حسين فهمي,حسام الرسام,حساب العمر,حسن عباسی,حسن الرداد,حسين الديك,حسن حسني,حسینعلی نیری, نویسنده: بازدید: 6 تاريخ: يکشنبه 11 مهر 1395 ساعت: 3:16

دستهام دستات رو می خوان

.

.

.

.

.

.

خواسته ی زیادیه؟

تو را من چشم در راهم......

ما را در سایت تو را من چشم در راهم... دنبال می‌کنید

برچسب: دستات تو دستامه,دستاتو بذار تو دستم,دستات تو دستامه علیشمس,دستاتو بزار تو دستم,دستاتو از دستم نگیر,دستاتو میگیرم,دستات چه مهربونه,دستات پر احساسه,دستات تو دستام,دستات که چتر عشقه, نویسنده: بازدید: 3 تاريخ: يکشنبه 11 مهر 1395 ساعت: 3:16

دوست داشتن یکی از عجیب ترین واژه های دنیاستنمی دونی کی میاد توی زندگیت و کی گریبان گیر این حس می شیولی وقتی میاد دیگه نمی تونه خودت باشی!دیگه اصلا تو وجود نداری!سرتاپای وجودت می شه عشقت!سخته... ولی حقیقت داره!یه شیرینی تلخ که هر لحظه بهشوابسته تر می شیخوبهولی خیلی سخته!مخصوصا اگه از عشقت دور باشی وحتی ندونی بهت دقیقا چه حسی داره!سختهولی دوست داشتن خیلی خوبه! تو را من چشم در راهم......

ما را در سایت تو را من چشم در راهم... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 2 تاريخ: يکشنبه 11 مهر 1395 ساعت: 3:16

اشکالی داره اینکه گاهی اوقات

به حرف هات فکر کنم

و بی اختیار لبخند بزنم؟

تو را من چشم در راهم......

ما را در سایت تو را من چشم در راهم... دنبال می‌کنید

برچسب: لبخند,لبخند بزن,لبخند زندگی,لبخند تو,لبخند ژکوند,لبخند زیبا,لبخند تلخ,لبخند خدا,لبخند بزن به زندگی,لبخند میزنم, نویسنده: بازدید: 5 تاريخ: يکشنبه 11 مهر 1395 ساعت: 3:16

نمی دونم اینو تا به حال متوجه شدی یا نهولی واقعا زندگی بدون تو برای من محاله!حتی اگه برای یه لحظه به نبودنت فکر کنم جگرم درد می گیره!ولی فاصله ی زیادی بین ما هستنمی دونم باید چطوری این فاصله ها رو کم کنم.خیلی سخته که بدونی می خوای با عشقت باشی و ندونی باید چیکار کنی!می دونم در برابر تومن خیلی آدم مهمی نیستم ولی می تونم این اطمینان رو بهت بدمکه هیچ کسهیچ کس توی این دنیای بزرگ هیچ کس تو رو توی این سیاره ی آبکیبیشتر از من دوستت نداره!من خیلی دوستت دارمخیلی خیلی زیاد عاشقتم..... تو را من چشم در راهم......

ما را در سایت تو را من چشم در راهم... دنبال می‌کنید

برچسب: عشق,عشق بازی,عشق النساء,عشق ممنوع,عشق ودموع,عشق اجاره ای,عشق من,عشقم,عشق یعنی,عشق بي پايان, نویسنده: بازدید: 8 تاريخ: يکشنبه 11 مهر 1395 ساعت: 3:16

امروز دنبال قدیمی ها گشتمیکی شون رو پیدا کردم!بهش مسیج دادم تا شاید اونم منو پیدا کنه.بقیه که.... خبری اصلا ازشون نیست!یعنی دوستت نداشتن؟یعنی فراموشت کردن؟چطوری؟ آخه مگه می شه؟من که هر روز داره حسم بهت قوی تر و قوی تر می شهتا جایی که اگه دو روز بگذره و نتونیم با هم حرف بزنیمبه سختی نفس می کشم!آخچقد ردلم برات تنگ شده....چهل و پنج ساعته که با هم حرف نزدیم!!!!!!به قول تو دیوونه م دیگه!نمی تونم دوری ت رو تحمل کنمنمی تونم اینکه شاید چند روز بگذره و باهات حرف نزنم رو تحمل کنمنمی تونم!خیلی دوستت دارم!خیلی خیلی زیاد دوستت دارمآخ کی این فاصله ی بین ما تموم م تو را من چشم در راهم......

ما را در سایت تو را من چشم در راهم... دنبال می‌کنید

برچسب: بی عنوان,بی عنوان همزاد,بی عنوان از همزاد,بی عنوان دختر بندری,وبلاگ بی عنوان,عنوان بي تك,عنوان بي تك المعادي,عنوان بي تك بالاسكندريه,عنوان بي تك عباس العقاد,عنوان بي تك حلوان, نویسنده: بازدید: 10 تاريخ: يکشنبه 11 مهر 1395 ساعت: 3:16

صفحه بندی